Vil du være med på laget i et av landets ledende elæringsselskaper? Didac opplever sterk vekst og søker etter Customer Success Manager!

Vi søker etter en fremoverlent Customer Success Manager som liker å bygge relasjoner og nettverk, selge inn konsept og løsninger, og jobbe i team for best mulig resultat for kunde. Stillingen innebærer salg til nye kunder, onboarding av kunder, og oppfølging / videreutvikling av eksisterende kunder. Vi ser etter en person med noe erfaring fra løsningssalg, gjerne fra læring-/HR området.

Din rolle innebærer mye kundekontakt, noe som gir deg en fantastisk mulighet til å bli kjent med og være med å utvikle en rekke av landets mest spennende virksomheter! For øyeblikket har vi omkring 130 kunder, varierende fra omkring 100 til over 18.000 ansatte. Da vi også har virksomhet i Sverige er det også svært interessant med søkere med svensk som morsmål (arbeidssted Oslo).

Arbeidsoppgaver

  • Generere prospects og nysalg
  • Bygge relasjoner og nettverk
  • Bidra til å skape suksess hos kunden
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Delta på stand – konferanser

Hva bør du ha med deg?

Vi ønsker oss at du har bakgrunn/erfaring fra noen av disse områdene:

  • Minimum en bachelor innen relevant fagområde
  • Teamarbeid med flere involverte faggrupper og -personer
  • Kunderettet, kommersielt arbeid
  • Snakker og skriver norsk, og/eller svensk.

Hvem er du?

Vi tror du er god med mennesker, nysgjerrig, lærevillig, utadvendt og kommersielt anlagt. Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å håndtere mange baller i luften samtidig høres ut som en match!

Vi tilbyr

  • Markedsledende løsninger innen nettbasert læring
  • Meget stor og spennende kundebase
  • Godt og engasjerende arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser

Interessant?
Ta kontakt med oss for mer informasjon om stillingen eller send oss en søknad / CV.

Epost: firmapost@didac.no
Telefon: 982 25 930